Veelgestelde vragen
Je online bestelling kan je op verschillende manieren afronden & betalen, we hebben alle mogelijke manieren hieronder op een rij gezet:
• Pin of contant
• Klarna (alleen mogelijk in Nederland)
• PayIn3 (alleen mogelijk in Nederland)
• IDeal
In Nederland is iDeal het meest gebruikte betaalmiddel. Om iDeal betalingen aan te kunnen bieden werken wij samen met Mollie. Mollie is een tussenpartij welke de registratie van online betalingen gemakkelijker maakt. Het kan zijn dat de naam Mollie op een afschrift van je bank verschijnt. Een betaling via iDeal vindt plaats bij je eigen bank en gaat altijd via een SSL beveiligde verbinding. Bij betaling wordt het geld direct van je rekening afgeschreven waardoor wij meteen zien dat je jouw bestelling hebt betaald. Betalen met iDeal is gratis.
• CreditCard (alleen online)
Wij accepteren creditcards van VISA, Master Card en American Express. Het voordeel van een creditcard is dat je aankoop meestal verzekerd is door je creditcard maatschappij. Zo loop je zeker weten geen enkel risico mocht er ergens iets mis gaan. Betalen met Creditcard is gratis.
• BanContact (België)
Om onze klanten in België ook de betaalmogelijkheden te bieden die ze gewend zijn, bieden we ook Bancontact aan. Met Bancontact kan je een betaling doen bij je eigen bank en wordt het geld direct afgeschreven. Betalen met Bancontact is gratis.
Helaas wil het soms weleens voorkomen dat de betaling via Klarna niet lukt. Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna. Krijg je een foutmelding? Of wordt de achteraf betaling niet afgerond? TIP: Controleer je adresgegevens
Dan adviseren wij je om een andere betaalmethode te proberen. Als een achterafbetaling niet door Klarna geaccepteerd wordt dan kan dat wellicht komen door een van de volgende oorzaken:
Klarna heeft de juiste gegevens van jou nodig. Lukt een Klarna betaling niet? Wellicht staat er een typefout in je naam, adres, huisnummer, postcode of woonplaats? Dan kan het zijn dat de order niet geaccepteerd wordt. Controleer eerst je persoonlijke gegevens. Hieronder een aantal belangrijke gegevens die je even moet controleren.
• Naam
• Adres + huisnummer
• Postcode
• Woonplaats
• Geboortedatum
• Geldig e-mailadres
Is het bedrag te hoog voor Klarna?
Als het om een hoog bedrag gaat dan wordt niet altijd goedgekeurd door Klarna. Je bestelgeschiedenis via achteraf betalen en het bedrag van de bestelling kunnen uitmaken of je wel of niet achteraf kunt betalen. Klarna verleent je een krediet en dat moet wel goedgekeurd worden. Helaas heeft Max Wonen hier geen invloed op.
Lukt het betalen via Klarna niet? Neem dan contact op met hun klantenservice.
Aankoop niet goedgekeurd door Klarna?
Dat is erg vervelend. En hoe kan dat nou? De reden? Lastig te zeggen. Max Wonen weet het in elk geval niet. Wij mogen dit ook niet weten want dat is privacy. Jouw privacy, en die is erg belangrijk! Ons advies is om ook hierover contact op te nemen met Klarna.
Wil je je bestelling graag hebben? Bestel dan eenvoudig met een andere betaalmethode of neem contact op met ons op.
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van Payin3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevens controle. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe kan ik mijn meubels in termijnen betalen?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
1. Kies Payin3: Kies in3 tijdens het afrekenen. Het systeem van In3 controleert snel alle gegevens.
2. 1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
3. 2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, is het mogelijk om de dag voor levering of de dag voor verzending een product toe te voegen, mits dit op voorraad is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice 0521 345779.
Ja, dat kan! Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of per e-mail. Je bent natuurlijk ook van harte welkom in onze woonwinkel in Havelte. Onze showroom is 6 dagen per week geopend!
Nee, dit kan per product verschillen. Staat het gewenste product nog niet online dan kan je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.
Wilt u de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Als uw bestelling via onze eigen transporteur wordt geleverd, kunt u het adres nog enkele uren voor de geplande levertijd wijzigen. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers. Helaas is het niet mogelijk om het adres te wijzigen na het plaatsen van de bestelling als de levering via een externe transporteur verloopt.
Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kun je deze niet gebruiken. Controleer of de code aan alle voorwaarden voldoet. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Onze producten worden met eigen bezorgservice of met PostNL geleverd. Als jouw producten via PostNL worden bezorgd ontvang jij hier een track & trace code van op het opgegeven mailadres. Worden jouw meubels via eigen bezorgservice geleverd? Dan neemt onze planning contact met jou op voor een bezorgafspraak.
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn account’ op onze website en klik vervolgens op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.
Ja, je kunt er ook voor kiezen om de bestelde producten zelf af te halen in onze winkel in Havelte. Zodra uw bestelling gereed staat, ontvangt u per e-mail een afhaaltijdstip.
Als je bestelling door onze eigen bezorgservice wordt bezorgd, dan moet je thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis? Dan kun je een nieuwe afspraak inplannen. Je betaalt dan ook voor een tweede levering.
Ja, wij gaan uiterst zorgvuldig met persoonlijke gegevens om. Als je een bestelling plaatst dan gebeurt dit in een beveiligde omgeving.
• Het product is binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons binnen.
• Voor een soepele verwerking vragen we je je retourzending aan te melden via
re******@ma******.nl
• Het product is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Bekijk het product dus gerust zoals je in een winkel zou doen.
• Het product is in de originele staat en verpakking.
• Het product wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montage- en transportschade. Wees in je bedenktijd dus voorzichtig en breng geen schade toe aan het product. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument zijn ontstaan.
Als het product is beschadigd of heb je het verkeerde artikel ontvangen, nemen wij de retourkosten en of omruiling voor onze rekening. Is het product niet naar wens, dan ben je als klant zelf verantwoordelijk voor de eventuele retourkosten.
Het geld van de geretourneerde artikelen wordt binnen enkele werkdagen na ontvangst teruggestort op het bij ons bekende bankrekeningnummer.
Onze woonwinkel is rolstoel vriendelijk.
Je kunt altijd gratis parkeren bij onze woonwinkel in Havelte.
Heb je een vraag over het onderhoud van jouw meubels? Onze adviseurs staan je graag te woord. Neem telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail.
Op onze meubelen zit een garantie van 1 tot 3 jaar, volgens het CBW. Zet je meubelen niet in direct zonlicht. Wij geven geen garantie op verkleurde meubelen. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat je een vervangend product ontvangt of je geld terugkrijgt.