0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    1.1 Wordt mijn bestelling gratis verzonden?

    Jouw bestelling wordt gratis verzonden bij een minimale besteding van €50,-.  

    1.2 Is jullie woonwinkel rolstoel vriendelijk?

    Onze showroom is rolstoel toegankelijk.  

    1.3 Kan ik gratis parkeren bij jullie woonwinkel?

    Je kunt altijd gratis parkeren bij onze woonwinkel in Havelte!  

    1.4 Zijn jullie ook geopend op zondagen en feestdagen?

    Bekijk hier onze openingstijden.  

    1.5 Hebben jullie tips over het onderhoud van mijn meubels?

    Heb je een vraag over het onderhoud van jouw meubels? Onze adviseurs staan je graag te woord. Neem telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail.  

    2.1 Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

    Hier lees je op welke wijze wij jouw gegevens verwerken, waar wij deze (laten) opslaan, welke beveiligingstechnieken wij gebruiken en voor wie de gegevens inzichtelijk zijn.  

    3.1 Wat vragen wij van onze klanten?

    Heb je last van verkoudheidsklachten zoals hoesten, verkouden, misselijk dan vragen wij jou om het bezoek aan onze winkel tijdelijk uit te stellen. Je bent van harte welkom op het moment dat de klachten zijn verdwenen.

    Heb je lichte klachten en een bezorgafspraak staan? Dan verzoeken wij jou om dit aan te geven en de levering uit te stellen. Zodra de klachten zijn verdwenen kun je een nieuwe bezorgafspraak inplannen. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] of telefonisch via 0521-345779

    3.2 Wat is de levertijd ?

    Bij elk artikel vermelden wij op de productpagina de levertijd (Vlak boven de prijs van het artikel)

    De onze eigen bezorgdienst en die van PostNL werkt op volledige capaciteit en de levertijden die we op de website communiceren worden gehaald

    3.3 Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie?

    De gezondheid en veiligheid van jou en die van onze medewerkers heeft de allerhoogste prioriteit. We treffen daarom uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

    We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Ook blijven onze medewerkers op gepaste afstand (1.5+ meter) 

    Voor specifieke gezondheidsvragen verwijzen wij je naar de website van het RIVM.

    Desinfecterende handgel
    In onze winkel bieden we desinfecterende handgel aan en we wassen onze handen met grote regelmaat

    Wij geven je geen hand
    Onze medewerkers geven je geen hand, die houd je van ons tegoed

    Schoonmaken
    We maken onze winkel extra vaak schoon

    Wat vragen we van onze klanten?

    • Regelmatig handen wassen bij bezoek aan onze winkels.
    • Onze winkel niet te bezoeken bij klachten die horen bij het virus (klachten als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten).
    • Bij klachten een reeds gemaakte afspraak met ons  te verzetten.




    4.1 Kan ik nog een product toevoegen aan mijn al reeds geplaatste order?

    Wanneer je een order hebt geplaatst is het mogelijk om daar tot de dag van levering nog een product aan toe te voegen (mits deze uiteraard op voorraad is). Dit kun je doen door contact op te nemen met onze klantenservice 0521 345 779.  

    4.2 Hoe lang heb ik garantie?

    Op onze meubelen zit een garantie van 1 tot 3 jaar, volgens het CBW. Zet je meubelen niet in direct zonlicht. Wij geven geen garantie op verkleurde meubelen. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden 

    4.3 Hebben jullie ook producten op voorraad?

    Wij proberen zoveel mogelijk producten uit voorraad te leveren, zo heb jij jouw nieuwe meubels altijd zo snel mogelijk in huis 

    4.4 Hoe kan ik outlet artikelen bestellen?

    Onze outlet artikelen zijn beperkt voorradig en de collectie wisselt dagelijks. Outlet artikelen worden toegevoegd aan onze sale-pagina en op onze socialmediakanalenWij geven geen garantie op onze sale items.  

    4.5 Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

    Ja, het is mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen. Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of per e-mail maar u bent natuurlijk ook van harte welkom in onze woonwinkel 

    4.6 Zijn alle artikelen die in de winkels verkrijgbaar zijn, ook via internet te bestellen?

    Nee, dit kan per product verschillen. Staat het gewenste product nog niet online dan kunt u telefonisch op per e-mail contact met ons opnemen.

    4.7 Kan ik mijn adresgegevens wijzigen voor levering?

    Wil je de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan nog enkele uren voor de geplande levertijd. Wilt u het leveringsadres wijzigen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

    4.8 Ik heb de kortingscode ingevuld, maar de korting wordt niet verrekend?

    Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kun je de deze niet gebruiken. Controleer of de code aan alle voorwaarden voldoet. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice 0521-345779

    4.9 Waar kan ik meer informatie over een product vinden?

    Tijdens jouw bezoek aan onze woonwinkel staan onze adviseurs jou graag te woord en kun je bij hen terecht met allerlei vragen die je hebt over onze producten. Ook op onze webshop vind je meer informatie over onze producten. Meer vragen? Neem dan contact met ons op: [email protected] of 0521 345 779 

    4.10 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Onze producten worden met eigen bezorgservice of met PostNL geleverd. Als jouw producten via PostNL worden bezorgd ontvang jij hier een track & trace code van op het opgegeven mailadres. Worden jouw meubels via eigen bezorgservice geleverd? Onze planning neemt hiervoor contact met jou op voor een bezorgafspraak.  

    4.11 Krijg ik een ontvangstbevestiging na mijn bestelling?

    Zowel na het plaatsen van jouw online bestelling als een bestelling in de winkel ontvang jij hiervan per mail een bevestiging.  

    4.12 Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

    Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.

    Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn account’ op onze website en klik vervolgens op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.

    5.1 Bezorgen jullie ook op de waddeneilanden?

    Nee, onze eigen bezorgservice bezorgt niet op de waddeneilanden. Wij leveren tot aan de boot naar de waddeneilanden. Kleinere pakketten zoals eetkamerstoelen bezorgen wij met Post NL, die wel levert op de waddeneilanden.

    5.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, je kunt er ook voor kiezen om de bestelde producten zelf af te halen in onze winkel in Havelte (Drenthe). Je kunt hiervoor tijdens het afrekenen kiezen voor de verzendmethode 'afhalen'. Als je de bestelling zelf komt afhalen dan zijn hieraan geen extra kosten verbonden. Na bestelling nemen wij contact op wanneer jouw bestelling op kunt komen halen.

    5.3 Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

    Als je bestelling door onze eigen bezorgservice wordt bezorgd, dan moet je thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis? Dan kun je een nieuwe afspraak inplannen. Je betaalt dan ook voor een tweede levering.

    Als je bestelling met PostNL pakketdienst geleverd wordt, dan kan je bestelling ook bij de buren geleverd worden. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij leveringen door de pakketdienst is een tweede bezorgpoging gratis. 

    5.4 Wanneer kan ik mijn bestelde meubels verwachten?

    De levertijden worden op onze website weergegeven. Bij producten die op voorraad zijn vindt de levering binnen een week na betaling plaats. Omdat wij onze eigen bezorgdienst hebben wordt de levering van jouw bestelling altijd van tevoren aangekondigd, wij nemen dus altijd contact op over de dag en tijdstip van levering.

    5.5 Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?

    Als je via de webshop besteld wordt er een verwachte levertijd aangegeven. Is een product op voorraad? Dan heb je hem meestal de volgende dag al in huis. Producten die wij uit voorraad leveren en met onze eigen bezorgservice geleverd moeten worden neemt de planning contact met je op voor een bezorgafspraak.  

    5.6 Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten afleveren?

    Het is zeker mogelijk om jouw bestelling op een ander adres te laten afleveren. Dit dien je bij de bestelling aan te geven. Is jouw order al geplaatst en wordt hij voor 16:00 uur verzonden, en moet het op een ander adres worden afgeleverd? Neem dan direct contact op met onze klantenservice: 0521 345 779.  

    6.1 Wat moet ik doen als het betalen via de webshop niet lukt?

    Is er iets fout gegaan bij je online betaling dan kun je het na 15 minuten nogmaals proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

    6.2 Is de veiligheid van mijn betaling goed geregeld?

    Ja, wij gaan uiterst zorgvuldig met persoonlijke gegevens om. Als je een bestelling plaatst dan gebeurt dit in een beveiligde omgeving.

    6.3 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    Wij maken gebruik van de betaalservice Mollie.nl. Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, namelijk: 

    • IDeal  
    • CreditCard 
    • Bancontact 
    • Sofort banking 
    • Vooruitbetaling 
    • Pin 
    • Kontant 

     

    Meer lezen over betaalmethoden 

    Heb je een bestelling geplaatst in onze winkel? Dan kun je kontant of via de PIN betalen.

    6.4 Moet ik de retourkosten betalen?

    Als het product is beschadigd of heb je het verkeerde artikel ontvangen, nemen wij de retourkosten en of omruiling voor onze rekening. Is het product niet naar wens, dan ben je als klant zelf verantwoordelijk voor de eventuele retourkosten.  

    6.5 Wanneer wordt mijn geld teruggestort na het retourneren van mijn bestelling?

    Het geld van jouw geretourneerde artikelen wordt na ontvangst binnen 24 uur teruggestort op het bij ons bekend bankrekeningnummer.  

    6.6 Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

    Alle vermelde prijzen in onze webshop www.maxwonen.nl zijn inclusief 21%BTW.

    6.7 Kan ik bij levering pinnen?

    Bij levering van onze eigen bezorgservice heb je de mogelijkheid om de rekening kontant of met pin te voldoen.  

    6.8 Kan ik ook per bank betalen?

    Je hebt ook de mogelijkheid om per bank te betalen. Vraag voor meer informatie over een betaling per bank vragen wij je om onze klantenservice te benaderen: [email protected] of 0521 345 779.  

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »