• Lorem ipsum
FAQ
Maatregelen Coronavirus
Welke voorzorgsmaatregelen nemen jullie?

De gezondheid en veiligheid van u en die van onze medewerkers heeft de allerhoogste prioriteit. We treffen daarom uiteraard maatregelen waar dat nuttig en nodig is. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM en andere autoriteiten.

We volgen de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. We zorgen er voor dat onze medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. Ook blijven onze medewerkers op gepaste afstand (1.5+ meter) 

Voor specifieke gezondheidsvragen verwijzen wij je naar de website van het RIVM.

Desinfecterende handgel
In onze winkel bieden we desinfecterende handgel aan en we wassen onze handen met grote regelmaat

Maximaal 2 personen
Onze medewerkers ontvangen maximaal 2 personen tegelijk

Wij geven je geen hand
Onze medewerkers geven je geen hand, die houd je van ons tegoed

Schoonmaken
We maken onze winkel extra vaak schoon

Wat vragen we van onze klanten?

  • Met maximaal 2 personen onze winkel te bezoeken 
  • Regelmatig handen wassen bij bezoek aan onze winkels.
  • Onze winkel niet te bezoeken bij klachten die horen bij het virus (klachten als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten).
  • Bij klachten een reeds gemaakte afspraak met ons  te verzetten.
  • Maximaal 12 klanten in de winkel 




Is jullie woonwinkel in Havelte nog geopend?

Ja, onze woonwinkel en webshop zijn geopend. Als de situatie verandert passen we de informatie op deze pagina aan.

 

 

Ik kan niet meer kiezen voor de Max Wonen bezorgservice ''Extra Gemak''

Nee, dit klopt. De gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers heeft de hoogste prioriteit. Hierdoor hebben wij een aantal maatregelen moeten nemen voor de bezorging van de goederen. 

Om besmetting van onze mensen en verdere verspreiding te voorkomen zullen wij de goederen bij de voordeur afleveren en of ophalen. Onze eigen bezorgservice ''Extra Gemak'' is hierdoor tot nader order komen te vervallen.

Bij aflevering worden foto's gemaakt van de zending. Deze ''afleverfoto's'' zijn leidend voor service vragen.

Heeft u lichte klachten en een bezorgafspraak staan? Wij verzoeken wij u om dit aan te geven en de levering uit te stellen. Zodra de klachten zijn verdwenen kunt u een nieuwe bezorgafspraak inplannen. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] of telefonisch via 0521-345779

Wat vragen wij van u?

Heeft u last van verkoudheidsklachten zoals hoesten, verkouden, misselijk dan vragen wij u om het bezoek aan onze winkel tijdelijk uit te stellen. U bent van harte welkom op het moment dat de klachten zijn verdwenen.

Heeft u lichte klachten en een bezorgafspraak staan? Wij verzoeken wij u om dit aan te geven en de levering uit te stellen. Zodra de klachten zijn verdwenen kunt u een nieuwe bezorgafspraak inplannen. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] of telefonisch via 0521-345779

Kan ik gewoon een bestelling plaatsen?

Op dit moment zijn we volledig operationeel en u kunt erop rekenen dat uw bestelling net zo goed wordt verwerkt als anders. 

Wat is de levertijd ?

Bij elk artikel vermelden wij op de productpagina de levertijd (Vlak boven de prijs van het artikel)

De onze eigen bezorgdienst en die van PostNL werkt op volledige capaciteit en de levertijden die we op de website communiceren worden gehaald

Bestellen
Zijn de vermelde prijzen in de webshop inclusief of exclusief BTW?

Alle vermelde prijzen in onze webshop www.maxwonen.nl zijn inclusief BTW.

Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?

Ja, het is mogelijk om telefonisch of via e-mail een bestelling te plaatsen. Je kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of per e-mail maar u bent natuurlijk ook van harte welkom in onze woonwinkel 

Zijn alle artikelen die in de winkels verkrijgbaar zijn, ook via internet te bestellen?

Nee, dit kan per product verschillen. Staat het gewenste product nog niet online dan kunt u telefonisch op per e-mail contact met ons opnemen.

Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.

Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn account’ op onze website en klik vervolgens op het ordernummer in ‘Mijn bestellingen’.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen voor levering?

Wil je de adresgegevens wijzigen voor een bestelling die nog niet is bezorgd? Wijzigen kan nog enkele uren voor de geplande levertijd. Wilt u het leveringsadres wijzigen? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.

Ik heb de kortingscode ingevuld, maar de korting wordt niet verrekend?

Als de kortingscode niet aan alle voorwaarden voldoet, kun je de deze niet gebruiken. Controleer of de code aan alle voorwaarden voldoet. Lukt het dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice 0521-345779

Bezorging
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Als je bestelling door onze eigen bezorgservice wordt bezorgd, dan moet je thuis zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis? Dan kun je een nieuwe afspraak inplannen. Je betaalt dan ook voor een tweede levering.

Als je bestelling met PostNL pakketdienst geleverd wordt, dan kan je bestelling ook bij de buren geleverd worden. Zij tekenen dan wel voor ontvangst. Bij leveringen door de pakketdienst is een tweede bezorgpoging gratis.

Bezorgen jullie ook op de waddeneilanden?

Nee, onze eigen bezorgservice bezorgt niet op de waddeneilanden. Wij leveren tot aan de boot naar de waddeneilanden. Kleinere pakketten zoals eetkamerstoelen bezorgen wij met Post NL, die wel levert op de waddeneilanden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt er ook voor kiezen om de bestelde producten zelf af te halen in onze winkel in Havelte (Drenthe). Je kunt hiervoor tijdens het afrekenen kiezen voor de verzendmethode 'afhalen'. Als je de bestelling zelf komt afhalen dan zijn hieraan geen extra kosten verbonden. Na bestelling nemen wij contact op wanneer jouw bestelling op kunt komen halen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijden worden op onze website weergegeven. Bij producten die op voorraad zijn vindt de levering binnen een week na betaling plaats. Omdat wij onze eigen bezorgdienst hebben wordt de levering van jouw bestelling altijd van tevoren aangekondigd, wij nemen dus altijd contact op over de dag en tijdstip van levering.

Betalen
Wat moet ik doen als het betalen via de webshop niet lukt?

Is er iets fout gegaan bij je online betaling dan kun je het na 15 minuten nogmaals proberen. Als de betaling na 15 minuten nog niet lukt, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

Is de veiligheid van mijn betaling goed geregeld?

Ja, wij gaan uiterst zorgvuldig met persoonlijke gegevens om. Als je een bestelling plaatst dan gebeurt dit in een beveiligde omgeving.

Welke betaalopties bieden jullie aan?

Wij maken gebruik van de betaalservice Mollie.nl. De opties die wij aanbieden in onze webshop zijn Mastercard, Ideal, ING HomePay. Heeft u een bestelling geplaatst in onze winkel dan kunt u contant of via de PIN betalen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden