Online 10.000+ reviews met een score 9.5 ⭐⭐⭐⭐⭐
Bekend van
Bekend van

Klachten

 

 

 

 

 





Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@maxwonen.nl. 

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

De waardering van www.maxwonen.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 2200 reviews.
maxwonen-navo-top-melding

🟠 Tijdelijk aangepaste levertijd vanwege NAVO-top

Door de NAVO-top in Den Haag kunnen we in week 25 en 26 tijdelijk minder goed leveren in Noord- en Zuid-Holland. We doen ons best om bestellingen die op tijd binnenkomen, toch op tijd te versturen. We hervatten de leveringen zodra de omstandigheden het toelaten.
Dank voor jullie begrip!

0