Veelgestelde vragen

Levering

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    Bij producten die op voorraad zijn vindt de levering binnen een week na betaling plaats. Omdat wij onze eigen bezorgdienst hebben wordt de levering van uw bestelling altijd van tevoren aangekondigd, wij nemen dus altijd contact op over de dag en tijdstip van levering.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, u kunt er ook voor kiezen om de bestelde producten zelf af te halen in onze winkel in Havelte (Drenthe). U kunt hiervoor tijdens het afrekenen kiezen voor de verzendmethode 'afhalen'. Als u uw bestelling zelf komt afhalen dan zijn hieraan geen extra kosten verbonden. Na bestelling nemen wij contact op wanneer u uw bestelling op kunt komen halen.

  • Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?

    Voordat uw bestelling bezorgd wordt nemen wij altijd contact op, op dat moment wordt besproken welke dag en welk tijdstip u het beste uit komt. Doordat wij onze eigen bezorgdienst hebben zijn wij erg flexibel in het inplannen van bezorgmomenten.

Betaling

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Uw bestelling kan op diverse manieren voldaan worden. Online kunt u kiezen voor een iDeal betaling of vooruitbetalen.

    iDeal betaling
    Een iDeal betaling wordt verzorgd door uw eigen bank. Max Wonen gebruikt Mollie als payment provider, het kan zijn dat deze naam terugkomt op uw bankafschriften.

    Vooruitbetaling
    Als u kiest om het bedrag zelf over te maken dan houden wij de bestelde producten vijf dagen voor u vast. Als het bedrag na vijf dagen niet op onze rekening staat kunnen wij niet garanderen dat deze beschikbaar zijn na deze vijf dagen. Ons rekeningnummer vindt u op onze contact pagina.

    Pin of contant
    In onze winkel kunt u contact of per PIN betalen. U kunt een online bestelling dus ook bij ons in de winkel afrekenen. Wij beschikken over een mobiel PIN-apparaat, deze kan eventueel ook op locatie gebruikt worden om betalingen te doen.

Garantie

  • Zit er ook garantie op de producten die jullie verkopen?

    Ja, standaard bieden wij garantie op alle artikelen. Bij bepaalde producten bieden wij aanvullende garantie, deze garantie staat per product op de pagina vermeldt.

De winkel

  • Wat is het adres van de winkel?

    Het adres van onze winkel/ showroom is Rijksweg NZ 19 in Havelte (Drenthe).

  • Wat zijn de openingstijden van de winkel?

    De openingstijden van Max Wonen zijn:

    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 9.30 - 17.30
    Woensdag: 9.30 - 17.30
    Donderdag: 9.30 - 17.30
    Vrijdag: 9.30 - 17.30
    Zaterdag: 9.30 - 17.00

    Voor het afhalen van bestellingen zijn in overleg ook andere tijdstippen mogelijk, wij adviseren hier contact over op te nemen.

  • Kan ik parkeren bij Max Wonen?

    Uiteraard. Wij hebben ruime gratis parkeergelegenheid bij onze winkel/ showroom.

  • Zijn alle online producten in de winkel te zien?

    Nee, we hebben niet alle producten die op onze website staan ook in de winkel staan. Als u een specifiek product wilt zien dan kunt u het beste contact opnemen zodat u zeker weet dat we het gewenste product hebben staan.

Facebookacties

No Faqs Found in this topic!