Garantie

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop en dat de producten naar verwachting geleverd worden.

De producten die we verkopen hebben drie jaar aflopende garantie en verder wordt per product bij aankoop aangegeven wat de garantieduur is van het product.

Wanneer gaat de garantie in?

De garantie gaat in vanaf het moment van aankoop of moment van levering als dit later is.

Wanneer kan ik een beroep doen op de garantie?

Als het product niet goed is of gebreken heeft buiten jouw schuld om, dan kan je een beroep doen op de fabrieksgarantie. Hiervoor kan je het beste contact met ons opnemen. Mocht er sprake zijn van garantie dan vergoeden wij eventuele transportkosten.

Drie jaar aflopende garantie?

Op de producten die wij verkopen verlenen wij drie jaar aflopende garantie. Dit houdt in dat we het eerste jaar 100% vergoeden van de kosten van reparatie of vervangingen van het product. Het tweede jaar vergoeden we 2/3 deel van de kosten voor reparatie of vervanging en het derde jaar vergoeden we 1/3 deel van vervanging of reparatie. Deze methode wordt door alle CBW erkende woonwinkels gebruikt.

Wat is uitgesloten van garantie?

In sommige situaties kan er geen beroep gedaan worden op de garantie, de volgende situaties zijn bijvoorbeeld uitgesloten van garantie:

  • oneigenlijk gebruik: als het meubel voor een ander doel gebruikt is dan waarvoor het bestemd is kan er geen garantie worden gegeven
  • schuld, opzet of geweld: als er opzettelijk iets gedaan is wat de meubelen heeft beschadigd dan kan er geen aanspraak gemaakt worden op garantie
  • productspecifieke eigenschappen: normale slijtage en gebruikssporen

Vragen?

Mocht je vragen hebben over de garantie op je producten, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.